Subway mikt op Nederlandse expansie

Subway mikt op Nederlandse expansie

Subway is in Nederland op zoek naar twintig franchisenemers, voor zowel het openen van nieuwe filialen als voor de overname van bestaande vestigingen. In onder meer Amsterdam, Tiel, Amstelveen, Wageningen, Leiden en Maastricht wordt naar franchisers gezocht.

De nieuwe Subway-filialen worden allemaal ingericht in de 'fresh forward'-stijl. Deze restaurants hebben naar eigen zeggen een modern uiterlijk en zijn onder andere voorzien van USB-laadpoorten bij de tafels. De nieuwe stijl is volgens de broodjesketen onderdeel van een wereldwijde metamorfose. “Wij blijven uitbreiden, op traditionele locaties in winkelcentra en op niet-traditionele locaties zoals een bouwmarkt of langs de weg”, zegt een woordvoerder van Business Development Agents, het bedrijf dat franchisenemers voor de keten selecteert en ondersteunt, over de groei van Subway in Nederland.

Subway heeft 214 filialen in ons land. Deze maand werd in Amersfoort een nieuwe drive-thru-locatie van aan de bestaande locaties toegevoegd. Ook strijkt het concept volgende maand in Alkmaar neer, gevolgd door Hoorn eind dit jaar.
 

RetailTrends