Kruidvat gaat in verzekeringen

De drogisterijketen Kruidvat gaat verzekeringpolissen verkopen. Eerder startte Kruidvat al met het aanbieden van persoonlijke leningen. De verzekeringen worden in samenwerking met verzekeraar Proteq aangeboden. Consumenten zullen terecht kunnen voor een dierenverzekering, een woonhuisverzekering, een reisverzekering en een autoverzekering. Kruidvat mikt op een marktaandeel van 2 procent. Met de persoonlijke leningen wist het winkelbedrijf al eenzelfde marktaandeel te behalen.

Kruidvat streeft naar een serieuze positie als financiële dienstverlener. Met de introductie van de polissen speelt het bedrijf in op de veranderende markt. “Mensen staan er nu voor op en om producten te kopen via andere kanalen dan de traditionele”, zegt Jim Noteboom, onder meer directeur overnames van AS Watson Groep.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!