Na het filiaal in Brussel komen er nog dit jaar nieuwe vestigingen van The Avocado Show bij. Dat zegt mede-oprichter Ron Simpson in een interview met RetailTrends. “De specifieke plannen worden later pas bekendgemaakt, maar het plan is om in ieder geval dit jaar op een aantal plekken in het buitenland open te gaan”, aldus Simpson.
Simpson zei eerder al dat het foodconcept over tien jaar waarschijnlijk over de hele wereld te vinden is, en bevestigt dat nu weer. “We kiezen 's werelds tofste en juiste steden uit en daar zetten we het concept neer onder toezicht van franchisers.”
The Avocado Show heeft op dit moment vier filialen. De eerste opende in 2017 in De Pijp in Amsterdam, gevolgd door een to go-vestiging in Amsterdam-Zuid en een restaurant in Brussel. Als laatste werd daar deze maand een filiaal aan de Keizersgracht aan toegevoegd. Simpson stelt dat de vestiging open is gegaan zonder 'grootse communicatie', maar dat ‘het meteen al lekker gaat’.
Op RetailTrends vertelt Simpson meer over het creëren van een wereldmerk. Ook op het Retail & Brands Festival op 12 september in Amersfoort vertelt hij hierover. Andere sprekers zijn onder meer HEMA, Apple en Ecoalf. Wil jij er ook bij zijn? Klik dan hier!
Reacties 0