Consument waardeert light

Consumenten waarderen het uitgebreide assortiment van light-artikelen in winkels. Zo koopt meer dan 70 procent van de consumenten regelmatig dergelijke producten. Dat blijkt uit een onderzoek van Aurelia. Ongeveer 28 procent laat in hetzelfde onderzoek weten nooit light of laagcalorische producten te kopen. Unilever bevestigt de populariteit van laagcalorische voeding en Albert Heijn laat weten dat het aantal nieuwe light-producten nog steeds toeneemt. AH ziet vooral in de categorieën zuivel, sappen, ijs en snacks nog groei.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!