Natuurwinkels groeien harder

De Natuurvoedings Winkel Organisatie (NWO) heeft de omzet vorig jaar met zeven procent zien stijgen. Daarmee groeien natuurwinkels harder dan reguliere supermarkten. Het is het zoveelste jaar op rij dat de NWO harder groeit dan de reguliere supermarkten. Naast de professionalisering van de marketingcampagnes zoekt de algemeen directeur Maarten Rijninks van de NWO de groei in de verdere kwaliteitsslag die de aangesloten 71 winkels hebben gemaakt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!