Rode bakstenen zorgen voor knusse sfeer in Aesop-winkel

Rode bakstenen stelen de show in de winkel van het verzorgingsmerk Aesop in Seoul. Het zorgt, achter de wellicht wat intimiderende grijze gevel, voor een knusse sfeer. Bij binnenkomst stuit je al snel op twee forse balies van baksteen: een verkooppunt en een gootsteen waar klanten producten kunnen uitproberen.

Het ontwerp is van Mlkk Studio uit Hongkong. De winkel van twee verdiepingen is de negende van Aesop in de Zuid-Koreaanse hoofdstad. De shop bevindt zich in Hannam, een wijk met heuvelachtige straten en smalle steegjes. De producten in de winkels bevinden zich in nissen, op koperen planken.

Op de tweede verdieping, met chocoladebruine vloeren, bevindt zich een kleine loungeruimte. Ook is er een kamer waar klanten een gezichtsbehandeling kunnen krijgen. Ontspannen kan op het privéterras.

Rode bakstenen stelen de show in de winkel van het verzorgingsmerk Aesop in Seoul. Het zorgt, achter de wellicht wat intimiderende grijze gevel, voor een knusse sfeer. Bij binnenkomst stuit je al snel op twee forse balies van baksteen: een verkooppunt en een gootsteen waar klanten producten kunnen uitproberen.

Het ontwerp is van Mlkk Studio uit Hongkong. De winkel van twee verdiepingen is de negende van Aesop in de Zuid-Koreaanse hoofdstad. De shop bevindt zich in Hannam, een wijk met heuvelachtige straten en smalle steegjes. De producten in de winkels bevinden zich in nissen, op koperen planken.

Op de tweede verdieping, met chocoladebruine vloeren, bevindt zich een kleine loungeruimte. Ook is er een kamer waar klanten een gezichtsbehandeling kunnen krijgen. Ontspannen kan op het privéterras.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€ 10,- voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;
✅ het RetailTrends-magazine (print + online);
✅ korting op RetailTrends-events.

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!