Bijna alle reclame richt zich op consumenten buiten de winkel en dit terwijl 75 procent van de koopbeslissingen 'in-store' genomen worden. Narrowcasting belooft voor een belangrijke verschuiving in het reclame budget te zorgen. Daarom organiseert Heliview op 30 maart 2006 een congres over Narrowcasting & Instore Media.
Dit jaar staat de effectiviteit en bereik van het medium centraal en de rendementen voor zowel de retailer (ziekenhuis, bank, gemeente, station, etc) als de adverteerder. Met topsprekers zoals voormalig toptennisser Jacco Eltingh, Michiel Reinoud, Directeur van Wannahaves BV en Bram Nauta, algemeen manager Popai Benelux en praktijkcases verzorgd door oa. Mark Laponder MBA, Manager shop, food & services bij Total. Hij is verantwoordelijk voor het optimale shopassortiment van de 125 coco's (company owned - company operated).
Hier treft u meer informatie.
Evenement: Narrowcasting & Instore Media
Gepubliceerd op 31 januari 2006 om 00:00
Reacties 0