‘Geen vertrouwen nieuwe AH-formule'

Eenderde van de Albert Heijn-franchisenemers heeft geen vertrouwen in de nieuwe opzet die wordt getest in de pilotwinkel in Heemskerk. Dat blijkt uit onderzoek van de Levensmiddelenkrant. Van de ondervraagden gaf 14 procent aan de nieuwe opzet zo snel mogelijk in de eigen winkel te willen hebben. Tweederde van de ondernemers is verstandig en geeft aan de resultaten te willen afwachten.

Levensmiddelenkrant schrijft dat ‘slechts 11 procent’ van de franchisers er zeker van is dat de vernieuwde opzet succesvol zal zijn. Ruim de helft (54 procent) heeft goede hoop. Albert Heijn laat weten zich niet te herkennen in de onderzoeksresultaten en plaatst vraagtekens bij de kwaliteit ervan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!