De Oostenrijkse keten Blue Tomato, gespecialiseerd in boardsport en lifestyle, opende afgelopen week zijn tweede winkel in Nederland, midden in de Kalverstraat. Dit vlaggenschip met drie verdiepingen heeft in totaal vierhonderd vierkante meter ter beschikking voor snowboarden, free skiing, skateboarden en surfen.
In de winkel is veel gebruikgemaakt van hout, om het natuurlijke karakter van de keten te benadrukken. Een lange wand is volledig gereserveerd voor het schoenenaanbod en één hoek is gebruikt om de kleurrijke (skate)boards aan de wand uit te stallen.
De Oostenrijkse keten Blue Tomato, gespecialiseerd in boardsport en lifestyle, opende afgelopen week zijn tweede winkel in Nederland, midden in de Kalverstraat. Dit vlaggenschip met drie verdiepingen heeft in totaal vierhonderd vierkante meter ter beschikking voor snowboarden, free skiing, skateboarden en surfen.
In de winkel is veel gebruikgemaakt van hout, om het natuurlijke karakter van de keten te benadrukken. Een lange wand is volledig gereserveerd voor het schoenenaanbod en één hoek is gebruikt om de kleurrijke (skate)boards aan de wand uit te stallen.
Omdat Blue Tomato zijn klanten en de community zoveel mogelijk wil teruggeven, organiseert de boardshop diverse evenementen. Als eerst staat het Rock a Rail-evenement op de planning, een snowboardevenent dat deze winter in Den Haag gehouden wordt.
Blue Tomato heeft zo'n veertig vestigingen verspreid over Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en Nederland. In maart dit jaar opende de eerste vestiging van Blue Tomato in Utrecht.