Vervalsing steeds lucratiever

Het namaken van luxe merken wordt steeds lucratiever. Het overgrote deel van de namaakproducten komen uit China. Daar worden steeds meer producten verkocht die voor de Chinezen interessant zijn om na te maken. Daarnaast laten steeds meer merkfabrikanten hun producten in Chinese fabrieken maken. Zo is het voor vervalsers wel heel simpel om kwalitatief goede kopieën te maken. Zo waren de nagemaakte tassen uit de nieuwe collectie van Louis Vuitton eerder op de markt te koop dan in de winkels van de tassenfabrikant zelf. Doordat de producten steeds beter worden, stijgen de winsten. Zo is de consument bereid meer te betalen, ondanks dat het gaat om een imitatieproduct. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!