Omnichannel in twaalf cijfers

Hoewel het woord omnichannel soms lijkt te passen in de categorie ‘jeukwoorden’, blijft het een belangrijk begrip voor retailers. Wist je bijvoorbeeld dat retailers met een sterke omnichannel-omgeving 89 procent retentiepercentage behalen, in vergelijking met 33 procent voor degene die dit niet heeft? Dit en elf andere percentages in deze infographic.

Hoewel het woord omnichannel soms lijkt te passen in de categorie ‘jeukwoorden’, blijft het een belangrijk begrip voor retailers. Als een product bijvoorbeeld even niet in de winkel op voorraad is, dan wil de klant bijvoorbeeld de mogelijkheid om deze te bestellen in de webshop. Anders gaat hij wel naar de concurrent. Wist je bijvoorbeeld dat retailers met een sterke omnichannel-omgeving een retentiepercentage van 89 procent behalen, in vergelijking met 33 procent voor degene die dit niet heeft? Dat en meer lees je in deze infographic van iWMS.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen