Zalando breidt aanbod luxemerken uit

Zalando breidt aanbod luxemerken uit

Zalando gaat zijn premiumcollectie met vijftien luxemerken uitbreiden. De huidige premiumcollectie van de Duitse modeverkoper bestaat al uit ruim 240 labels.

Onder meer de Europese merken Marc Cain, Lio Jo en Decadent Copenhagen zijn straks bij Zalando beschikbaar. Ook de internationale designermerken Victoria Beckham, Vivetta en Philip Lim worden aan het aanbod toegevoegd. 

De reden voor de uitbreiding is volgens Zalando de groeiende populariteit voor de collectie premiummerken. De modeverkoper zegt in de toekomst het aanbod luxemerken nog verder te willen uitbreiden. Vorig jaar werden er ook al een aantal van dit soort merken aan het assortiment toegevoegd.

Reacties 2


Bart Vellinga 10 sep, 12:23

Ik hoop dat men dan wel meer aandacht gaat besteden aan die Premium merken, De verpakking is dusver belabberd. Geen aandacht aan besteed en als voorbeeld een Polo van 140 euro los in een plastic envelop zonder individuele omverpakking door je brievenbus gepropt zit ik niet op te wachten. Neem dan een voorbeeld aan bijvoorbeeld Joe Marino, je ontvangt een cadeautje!


Ellis Frans-Kapma 11 sep, 10:24

Mee eens, Bart. De Bijenkorf doet het wat dat betreft veel beter.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!