Winkelen moet echt een uitje worden voor de klant. Dat is het idee achter het vernieuwde concept van Only for Men. De net geopende winkel in Almere heeft de primeur. Er is onder meer een extra groot horecagedeelte en klanten kunnen er terecht voor personal shopping.
Voor personal shopping is een speciaal ingerichte ruimte gecreëerd, waar de klant onder het genot van een drankje advies op maat krijgt. Modeadviseurs zorgen er desgewenst voor dat de favoriete kleding en schoenen in de juiste maat al klaar liggen.
In een ruim opgezette inspiratieruimte staan zo'n twintig paspoppen met de populairste outfits, van casual tot zakelijk. Zo kan een klant snel klaar zijn.
Winkelen moet echt een uitje worden voor de klant. Dat is het idee achter het vernieuwde concept van Only for Men. De net geopende winkel in Almere heeft de primeur. Er is onder meer een extra groot horecagedeelte en klanten kunnen er terecht voor personal shopping.
Voor personal shopping is een speciaal ingerichte ruimte gecreëerd, waar de klant onder het genot van een drankje advies op maat krijgt. Modeadviseurs zorgen er desgewenst voor dat de favoriete kleding en schoenen in de juiste maat al klaar liggen.
In een ruim opgezette inspiratieruimte staan zo'n twintig paspoppen met de populairste outfits, van casual tot zakelijk. Zo kan een klant snel klaar zijn.
Om het shopgemak te bevorderen, wordt met kleinere kassablokken gewerkt. De kassa's zijn mobiel. Lange rijen zijn zo verleden tijd, bezweert Only for Men. Er hangen tv's waarop voetbal of Formule 1 wordt getoond. Klanten kunnen zich even Max Verstappen wanen door in een racesimulator plaats te nemen.