Tachtig procent van de consumenten negeert op Google de advertenties die bij de zoekresultaten te zien zijn. Dat blijkt uit een onderzoek van TechJury. Google is echter nog steeds de grootste partij als het gaat om online advertising, 32,4 procent van de advertentiebudgetten gaat naar de zoekgigant, ten opzichte van 24,6 procent die bij Facebook besteed wordt. Het zorgt ervoor dat 97 procent van de totale omzet van Google afkomstig is uit ads. Leer meer over Google in onderstaande infographic met 73 feitjes over de zoekmachine.
Tachtig procent van de consumenten negeert op Google de advertenties die bij de zoekresultaten te zien zijn. Dat blijkt uit een onderzoek van TechJury. Google is echter nog steeds de grootste partij als het gaat om online advertising, 32,4 procent van de advertentiebudgetten gaat naar de zoekgigant, ten opzichte van 24,6 procent die bij Facebook besteed wordt. Het zorgt ervoor dat 97 procent van de totale omzet van Google afkomstig is uit ads. Leer meer over Google in onderstaande infographic met 73 feitjes over de zoekmachine.