Twintigste Modefabriek was succes

Tegen alle tendensen in, is de twintigste editie van de Nederlandse modevakbeurs Modefabriek succesvoller dan ooit geweest. Worstelt de detailhandel momenteel met een bezuinigende consument, de Modefabriek blaakte van optimisme en vertrouwen. Meer dan vierhonderd actuele modecollecties, spraakmakende shows op de centrale catwalk, inspirerende lezingen en tentoonstellingen, zorgden voor de juiste modevibe waar een bijzonder hoog aantal vakbezoekers (elfduizend in twee dagen!), inclusief de nodige celebs, op af kwamen. Speerpunt van dit succes blijft echter de hoge kwaliteit van de exposanten van Modefabriek. Alle internationale modetrends passeerden de revue, waarvan Scandinavië één van de meest toonaangevende leveranciers van het moment is.

Lees het gehele verslag op RetailAgenda.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!