Hudson's Bay sluit webshop, focus in laatste fase op winkels

Hudson's Bay sluit webshop, focus in laatste fase op winkels

De website van Hudson's Bay is weer online, maar de webshop is gesloten. Op de site staat dat het Canadese bedrijf zich in de laatste fase in Nederland op de winkels wil richten. De vijftien warenhuizen zijn nog tot het einde van het jaar open.

Hudson's Bay maakte vorige week donderdag bekend dat het uit Nederland vertrekt. Voor de ruim 1400 werknemers is een sociaal plan geregeld. Hudson's Bay kwam twee jaar geleden naar Nederland, maar had het van het begin af aan moeilijk. Pogingen om het tij te keren mochten niet baten. De winkels zitten voornamelijk in voormalige panden van V&D.

Tot 1 oktober kunnen gekochte artikelen nog geretourneerd of omgeruild worden. Na die datum geldt dat alleen nog voor defecte goederen. Er kunnen geen punten meer worden gespaard. Tot 30 september kunnen punten worden ingewisseld voor een giftcard. 

 

Reacties 10


Yvonne Gerding 27 sep, 18:29

Ik vind het ontzettend jammer dat Hudson Bay uit Nederland vertrekt.
Het is echt mijn winkel!!
Ik zal het onwijs missen.


Willem Vuyk 28 sep, 12:17

Nou, ik zal het niet missen, rommel winkels genoeg in dit land.


Marianne van Brunschot 28 sep, 21:44

Jammer hoor! Eindelijk een hele fijne keten in Nederland, waar ik graag kom. Ik zal de winkels gaan missen.


Freek Hilgerdenaar 29 sep, 06:37

Gewoon een zeer slechte imitatie van Bijenkorf!


J an Piet 29 sep, 09:29

Vind je het gek, als de medewerkers alleen maar zitten te kletsen over zich zelf en mensen 10 min voor de kassa laat staan.


Wim Maanders 29 sep, 11:51

Jammer


Hanky Panky 29 sep, 14:22

Als je bijna de gehele begane grond vult met make-up en een aantal make-up merken nemen de meer dan de helft van je etalage ruimte in en naast je zit een Etos dan heb je er dus helemaal niets van begrepen en mag jij wat mij betreft direct weer uit het straatbeeld verdwijnen.


maria labairu 29 sep, 23:38

Jammer, van de positieve en negatieve reacties. Ik werk namelijk in de distributie centrum. Hard hard werken, maar wij zijn onzichtbaar.


Andre Albers 30 sep, 20:02

Jammer dat je de gekochte aankopen niet gewoon kan terugbrengen binnen de 14 dagen retour


T. Claessens 19 okt, 14:07

Ik zal Hudson Bay niet missen, was meer van hetzelfde. Enkele malen contact gezocht met webshop, ondanks toezegging mij te berichten nooit meer iets gehoord. Teveel personeel, te weinig service. Management had moeten vernieuwen en de kosten moeten verlagen.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!