Hudson's Bay sluit webshop, focus in laatste fase op winkels

Hudson's Bay sluit webshop, focus in laatste fase op winkels

De website van Hudson's Bay is weer online, maar de webshop is gesloten. Op de site staat dat het Canadese bedrijf zich in de laatste fase in Nederland op de winkels wil richten. De vijftien warenhuizen zijn nog tot het einde van het jaar open.

Hudson's Bay maakte vorige week donderdag bekend dat het uit Nederland vertrekt. Voor de ruim 1400 werknemers is een sociaal plan geregeld. Hudson's Bay kwam twee jaar geleden naar Nederland, maar had het van het begin af aan moeilijk. Pogingen om het tij te keren mochten niet baten. De winkels zitten voornamelijk in voormalige panden van V&D.

Tot 1 oktober kunnen gekochte artikelen nog geretourneerd of omgeruild worden. Na die datum geldt dat alleen nog voor defecte goederen. Er kunnen geen punten meer worden gespaard. Tot 30 september kunnen punten worden ingewisseld voor een giftcard. 

 

Reacties

Ik vind het ontzettend jammer dat Hudson Bay uit Nederland vertrekt.
Het is echt mijn winkel!!
Ik zal het onwijs missen.

Geplaatst door Yvonne Gerding op 27 september 2019 om 18:29

Nou, ik zal het niet missen, rommel winkels genoeg in dit land.

Geplaatst door Willem Vuyk op 28 september 2019 om 12:17

Jammer hoor! Eindelijk een hele fijne keten in Nederland, waar ik graag kom. Ik zal de winkels gaan missen.

Geplaatst door Marianne van Brunschot op 28 september 2019 om 21:44

Gewoon een zeer slechte imitatie van Bijenkorf!

Geplaatst door Freek Hilgerdenaar op 29 september 2019 om 06:37

Vind je het gek, als de medewerkers alleen maar zitten te kletsen over zich zelf en mensen 10 min voor de kassa laat staan.

Geplaatst door J an Piet op 29 september 2019 om 09:29

Jammer

Geplaatst door Wim Maanders op 29 september 2019 om 11:51

Als je bijna de gehele begane grond vult met make-up en een aantal make-up merken nemen de meer dan de helft van je etalage ruimte in en naast je zit een Etos dan heb je er dus helemaal niets van begrepen en mag jij wat mij betreft direct weer uit het straatbeeld verdwijnen.

Geplaatst door Hanky Panky op 29 september 2019 om 14:22

Jammer, van de positieve en negatieve reacties. Ik werk namelijk in de distributie centrum. Hard hard werken, maar wij zijn onzichtbaar.

Geplaatst door maria labairu op 29 september 2019 om 23:38

Jammer dat je de gekochte aankopen niet gewoon kan terugbrengen binnen de 14 dagen retour

Geplaatst door Andre Albers op 30 september 2019 om 20:02

Ik zal Hudson Bay niet missen, was meer van hetzelfde. Enkele malen contact gezocht met webshop, ondanks toezegging mij te berichten nooit meer iets gehoord. Teveel personeel, te weinig service. Management had moeten vernieuwen en de kosten moeten verlagen.

Geplaatst door T. Claessens op 19 oktober 2019 om 14:07

Laatste nieuws









RetailTrends