Nu consumenten in de zoektocht naar fashionitems meer keus hebben dan ooit, is alleen het verkopen van een goed product niet meer genoeg. Om ook online goed voor de dag te komen, zijn positieve klantreviews essentieel. Dat geldt ook voor d2c-modemerken, blijkt uit onderzoek van marketingplatform Yotpo. Maar liefst driekwart van de consumenten geeft aan dat klantreviews zeer belangrijk zijn bij hun keuze voor een kledingstuk, waarbij foto’s van het product het meest doorslaggevend kunnen zijn. Adweek zette de belangrijkste uitkomsten van het onderzoek op een rij in deze infographic.
Nu consumenten in de zoektocht naar fashionitems meer keus hebben dan ooit, is alleen het verkopen van een goed product niet meer genoeg. Om ook online goed voor de dag te komen, zijn positieve klantreviews essentieel. Dat geldt ook voor d2c-modemerken, blijkt uit onderzoek van marketingplatform Yotpo. Maar liefst driekwart van de consumenten geeft aan dat klantreviews zeer belangrijk zijn bij hun keuze voor een kledingstuk, waarbij foto’s van het product het meest doorslaggevend kunnen zijn. Adweek zette de belangrijkste uitkomsten van het onderzoek op een rij in deze infographic.