Het aantal klachten over webwinkel Neckermann.com blijft toenemen, meldt de Consumentenbond. Bij de bond zijn er dit jaar al ruim zeshonderd binnengekomen. "Van beloftes tot beterschap van Neckermann is weinig terechtgekomen", zegt de Consumentenbond.
Klagers melden dat bestelde producten niet geleverd worden, dat terugbetalingen uitblijven en dat ze geen contact met het bedrijf krijgen om problemen op te lossen. In augustus beloofde Neckermann nog de meeste problemen binnen een paar weken te verhelpen, maar die belofte is het bedrijf volgens de Consumentenbond niet nagekomen. Bovendien reageert Neckermann volgens de bond sinds een maand niet meer op klachten op Klachtenkompas.nl, het online klachtenforum van de Consumentenbond.
Neckermannn meldt op zijn website dat het in verband met technische en organisatorische problemen niet in staat is om nieuwe bestellingen aan te nemen. Klanten wordt gevraagd het later nog eens te proberen. De Consumentenbond raadt consumenten aan daar voorzichtig mee te zijn en in ieder geval niet meer vooruit te betalen.
Reacties 0