Om de ‘clicks’ te ondersteunen met ‘bricks’ breidt het Nederlandse Wahts met een fysieke winkel uit naar onze zuiderburen. De nieuwe mannenmodewinkel in Antwerpen is in eerste instantie een pop-upstore, maar gaat bij succes mogelijk over naar een permanente brandstore.
“We zijn al een tijdje online actief op de Belgische markt en verkrijgbaar bij een aantal mooie multi-brand stores. We willen de Belgische klant nu de gelegenheid bieden zich ook offline door het merk te laten inspireren”, aldus medeoprichtster Karin Kostense.
Om de ‘clicks’ te ondersteunen met ‘bricks’ breidt het Nederlandse Wahts met een fysieke winkel uit naar onze zuiderburen. De nieuwe mannenmodewinkel in Antwerpen is in eerste instantie een pop-upstore, maar gaat bij succes mogelijk over naar een permanente brandstore.
“We zijn al een tijdje online actief op de Belgische markt en verkrijgbaar bij een aantal mooie multi-brand stores. We willen de Belgische klant nu de gelegenheid bieden zich ook offline door het merk te laten inspireren”, aldus medeoprichtster Karin Kostense.
De pop-upstore is sober ingericht, met donkere kleuren die ook in de collectie terugkomen. De buitenkant van de pashokjes kan tevens als spiegel gebruikt worden. Opvallend zijn de kledingstukken die op verschillende hoogtes hangen en de gehele lengte van de winkel beslaan. Ook de schoenen van Wahts krijgen een prominente plaats in de brandstore.