De renovatie heeft zeven maanden geduurd, maar dan heb je volgens Hugo Boss ook wat. De flagshipstore aan de Champs-Élysées in Parijs is helemaal vernieuwd. Na zeven jaar was het de hoogste tijd, vond het Duitse modebedrijf.
Met een oppervlakte van ruim twaalfhonderd vierkante meter is het de grootste winkel ter wereld van Hugo Boss. Volgens het merk lopen online en offline shoppen naadloos in elkaar over, met meubels met interactieve functies waardoor klanten de complete collectie digitaal kunnen ontdekken. Op de mezzanine kunnen online bestellingen worden afgehaald.
"Een mijlpaal in onze retailactiviteiten", zegt ceo...
De renovatie heeft zeven maanden geduurd, maar dan heb je volgens Hugo Boss ook wat. De flagshipstore aan de Champs-Élysées in Parijs is helemaal vernieuwd. Na zeven jaar was het de hoogste tijd, vond het Duitse modebedrijf.
Met een oppervlakte van ruim twaalfhonderd vierkante meter is het de grootste winkel ter wereld van Hugo Boss. Volgens het merk lopen online en offline shoppen naadloos in elkaar over, met meubels met interactieve functies waardoor klanten de complete collectie digitaal kunnen ontdekken. Op de mezzanine kunnen online bestellingen worden afgehaald.
"Een mijlpaal in onze retailactiviteiten", zegt ceo Mark Langer. "Ik ben erg blij met het resultaat, dat de creatieve visie van het merk vertaalt naar deze locatie." Er is gekozen voor een open indeling met lichte kleuren, zoals een stenen vloer met een marmereffect en licht eikenhout. Er zijn diverse dakramen en grote ramen. Verlichte muren voegen diepte toe aan de ruimte.
Het belangrijkste onderdeel van de renovatie was volgens Hugo Boss de verplaatsing van de trap naar de ingang van de winkel. Naast de trap hangen twee grote ledschermen, ook van buiten zichtbaar, waarop onder meer Boss-modeshows zijn te zien. In de winkel zijn de complete mannen- en vrouwencollectie beschikbaar.