ACM: 'Webshop VidaXL moet klantenservice verbeteren'

Webwinkel VidaXL moet zijn klantenservice en bereikbaarheid verbeteren. Dat heeft de Autoriteit Consument en Markt bepaald op basis van klachten van consumenten. 

In de klachten staat dat consumenten de klantenservice van VidaXL niet of nauwelijks konden bereiken, terwijl dat wel een eis is waar webshops aan moeten voldoen. Daar heeft de ACM de webwinkel op aangesproken. Deze heeft vervolgens enkele aanpassingen gedaan om de klantenservice te verbeteren. In de aankomende periode zal VidaXL geregeld het resultaat van deze verbeteringen aan de ACM rapporteren.

VidaXL verkoopt huis-, tuin- en doe-het-zelfproducten. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in Nederland, maar haalt het grootste deel van zijn omzet uit verkoop in het buitenland. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!