Winkelketen Anna van Toor opent in het voorjaar van 2020 een winkel in de Mall of the Netherlands. Dat vertelt directeur Jan Paul van Toor aan RetailTrends. Ook gaat in 2020 een nieuwe winkel open in Noordwijk. Daar zal Anna van Toor in het voormalige pand van Via Mio trekken.
Momenteel zijn er 32 winkels van Anna van Toor in Nederland. Van Toor denkt dat er in Nederland ruimte is voor zo'n 35 winkels van het merk. "Het kan heel goed zijn dat er nieuwe vestigingen bijkomen en dat je misschien een bestaande daarvoor inruilt." De directeur heeft nog een aantal plaatsen op het verlanglijstje, waaronder Maastricht. "Het mooie is: het kan, we willen het, maar het hoeft niet. We hebben tijd."
Anna van Toor bestaat meer dan honderd jaar. In de winkels wordt kleding van eigen merken Anna en Anna Blue verkocht, maar ook merken als Penn&Ink, 10 Days en Levi's. In juni nam het bedrijf het merk Moscow over van het failliet verklaarde Via Mio. De plannen van Anna van Toor met Moscow lees je binnenkort op RetailTrends.nl.
Elly Tillekens 17 jan, 17:37