Deze winkel brengt je van de zon naar de regen

Deze winkel brengt je van de zon naar de regen

Het is de laatste jaren vaste prik in het najaar: outdoormerk The Arrivals opent een pop-upstore in de trendy wijk SoHo in New York. De ruimtes staan in het teken van verschillende weersomstandigheden: zon, sneeuw en regen. Het merk wil zo laten zien voor elk weerstype passende outfits te hebben. 

The Arrivals is het geesteskind van architect Jeff Johnson en ondernemer Kal Vepuri. De kleding is alleen via internet te koop. De pop-upstore van 186 vierkante meter heeft de naam OutThereLab gekregen. Van de buitenkant is de winkel alleen zichtbaar door de glazen voordeur. In de foyer hangen ledborden met daarop het actuele weer in drie steden: Tokio, New York en Berlijn, waarnaast outfits hangen die passen bij het lokale weer. Deze veranderen dagelijks.

De ruimtes worden van elkaar gescheiden door doorzichtige panelen van polycarbonaat. Ze zien er volgens...

Het is de laatste jaren vaste prik in het najaar: outdoormerk The Arrivals opent een pop-upstore in de trendy wijk SoHo in New York. De ruimtes staan in het teken van verschillende weersomstandigheden: zon, sneeuw en regen. Het merk wil zo laten zien voor elk weerstype passende outfits te hebben. 

The Arrivals is het geesteskind van architect Jeff Johnson en ondernemer Kal Vepuri. De kleding is alleen via internet te koop. De pop-upstore van 186 vierkante meter heeft de naam OutThereLab gekregen. Van de buitenkant is de winkel alleen zichtbaar door de glazen voordeur. In de foyer hangen ledborden met daarop het actuele weer in drie steden: Tokio, New York en Berlijn, waarnaast outfits hangen die passen bij het lokale weer. Deze veranderen dagelijks.

De ruimtes worden van elkaar gescheiden door doorzichtige panelen van polycarbonaat. Ze zien er volgens Johnson niet alleen cool uit, zegt hij tegen Dezeen, maar ze vormen ook een mooie combinatie met het licht en zorgen voor structuur.

Helemaal achterin zijn twee kleedkamers voorzien van zachtroze nepbont. De deuren zijn gelamineerd in geborsteld aluminium.

Het direct-to-consumer-merk is opgericht in 2014. Behalve diverse jassen heeft het ook zonnebrillen en sokken in de collectie. De pop-upstore aan 26 Mercer Street is nog tot februari 2020 open. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!