Daar wilden tieners in gezien worden in de eerste jaren van het vorige decennium: Abercrombie & Fitch. Maar het merk is inmiddels al lang niet meer hot. Dat heeft alles te maken met het controversiële imago dat ex-topman Mike Jeffries het bedrijf naliet. Abercrombie & Fitch zette niet alleen aantrekkelijke, zeer gespierde mannen bij de ingang, het wilde eigenlijk ook alleen maar knappe klanten in de winkel. Dat zorgde voor een stroom aan negatieve reacties. Inmiddels zijn de sixpacks verdwenen en probeert het merk een bredere klantenkring aan te trekken. Dat valt nog niet mee in een wereld waarin goedkopere kledingketens als Zara en H&M domineren. CBNC vraagt zich af: komt het nog goed met Abercrombie & Fitch?
Daar wilden tieners in gezien worden in de eerste jaren van het vorige decennium: Abercrombie & Fitch. Maar het merk is inmiddels al lang niet meer hot. Dat heeft alles te maken met het controversiële imago dat ex-topman Mike Jeffries het bedrijf naliet. Abercrombie & Fitch zette niet alleen aantrekkelijke, zeer gespierde mannen bij de ingang, het wilde eigenlijk ook alleen maar knappe klanten in de winkel. Dat zorgde voor een stroom aan negatieve reacties. Inmiddels zijn de sixpacks verdwenen en probeert het merk een bredere klantenkring aan te trekken. Dat valt nog niet mee in een wereld waarin goedkopere kledingketens als Zara en H&M domineren. CBNC vraagt zich af: komt het nog goed met Abercrombie & Fitch?