Accessoiremerk Kapten & Son zet voet op Nederlandse bodem

Accessoiremerk Kapten & Son zet voet op Nederlandse bodem

Het Duitse accessoires- en tassenmerk Kapten & Son breidt voor het eerst uit naar Nederland, met de opening van een pop-upstore in Amsterdam. 

Het merk richt zich met rugzakken, brillen en horloges op de ‘global citizen’. De pop-upstore in Amsterdam is ongeveer honderd vierkante meter groot. Het concept is volgens Kapten & Son ingericht als een ‘wereldreis’, met diverse ontwerpen die doen denken aan ‘verschillende vakantieplekken’. 

Kapten & Son heeft vestigingen in Keulen, Stuttgart en München. Binnenkort worden ook in Berlijn en Wenen winkels van het merk geopend. 
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!