Het Nederlandse label Garcia heeft in Maastricht een vernieuwde brandstore geopend. "Een fysieke store waar het hele gezin terecht kan voor verrassende outfits."
Want daarop mikt Garcia, het hele gezin. Sinds afgelopen zomer zijn er niet alleen collecties voor mannen, vrouwen en tieners, maar ook voor kids. De winkel in Maastricht is ingericht volgens het concept Kitchen Table Stories, waarbij de keukentafel symbool staat voor het overbrengen van het familiegevoel. "De keukentafel is een centrale plek in huis waar gezinsleden op verschillende momenten van de dag samenkomen. Ongeacht hoe je je op dat moment voelt of wat je aan het doen bent", aldus het label.
Daarmee...
Het Nederlandse label Garcia heeft in Maastricht een vernieuwde brandstore geopend. "Een fysieke store waar het hele gezin terecht kan voor verrassende outfits."
Want daarop mikt Garcia, het hele gezin. Sinds afgelopen zomer zijn er niet alleen collecties voor mannen, vrouwen en tieners, maar ook voor kids. De winkel in Maastricht is ingericht volgens het concept Kitchen Table Stories, waarbij de keukentafel symbool staat voor het overbrengen van het familiegevoel. "De keukentafel is een centrale plek in huis waar gezinsleden op verschillende momenten van de dag samenkomen. Ongeacht hoe je je op dat moment voelt of wat je aan het doen bent", aldus het label.
Daarmee speelt Garcia in op haar roots, die in Italië liggen. Dat Italiaanse familiegevoel komt ook tot uitdrukking in de olijfboom midden in de zaak. Beleving staat sinds de transitie van modemerk naar familiemerk centraal, zegt ceo Mark Hommelberg. "Dit willen wij uitdragen in de designs van onze collecties, maar wij vinden het net zo belangrijk dat de beleving van Garcia tastbaar is. Vanaf nu kan dit dan eindelijk in onze nieuwe brandstore." De ligging is volgens Garcia gunstig: dicht bij Duitsland, de belangrijkste markt voor het label. Het interieur is 'simpel, maar uniek'.