Dit brillenmerk heeft een neus voor strak en sober

Dit brillenmerk heeft een neus voor strak en sober

Het Berlijnse brillenmerk Mykita heeft zijn derde winkel in Azië geopend. Het zat al in Tokio en Taipei, sinds kort ook in Bangkok, in het winkelcentrum Veela Sindhorn Village.

Het is de zeventiende winkel voor Mykita, dat in 2003 is opgericht. Het beproefde recept: strak en sober, zodat de blik al snel naar de monturen gaat. De combinatie met de groene kasten en houten werkbladen geven de winkel een moderne uitstraling.

Achter in de winkel is een apart gedeelte waar de oogmetingen gedaan worden. In de winkel worden alle Mykita-monturen verkocht, waaronder ook de monturen die in samenwerking met designers zijn ontworpen. 

Het Berlijnse brillenmerk Mykita heeft zijn derde winkel in Azië geopend. Het zat al in Tokio en Taipei, sinds kort ook in Bangkok, in het winkelcentrum Veela Sindhorn Village.

Het is de zeventiende winkel voor Mykita, dat in 2003 is opgericht. Het beproefde recept: strak en sober, zodat de blik al snel naar de monturen gaat. De combinatie met de groene kasten en houten werkbladen geven de winkel een moderne uitstraling.

Achter in de winkel is een apart gedeelte waar de oogmetingen gedaan worden. In de winkel worden alle Mykita-monturen verkocht, waaronder ook de monturen die in samenwerking met designers zijn ontworpen. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!