Boldking wil met groeigeld strijd aan met Gillette

Boldking heeft tien miljoen euro aan groeigeld opgehaald bij investeerders. De Amsterdamse scheermessenfabrikant kan zo de strijd aangaan met de 'grote jongens' Gillette en Wilkinson, meldt het FD.

Boldking wil zijn positie in Europa versterken. "Wij zijn het enige onafhankelijke scheermerk ter wereld", zegt mede-oprichter Rochi Darrazi tegen de krant. Het Nederlandse Slingshot Ventures neemt samen met het Britse Jamjar Investments en enkele private investeerders een aandeel in Boldking. Slingshot investeerde ook eerder al in het bedrijf.

Boldking is naar eigen zeggen Europees marktleider in de onlineverkoop van scheermesjes. Bij het bedrijf werken zo'n dertig mensen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!