Tupperware; wie kent het niet? De bekende bakjes, trommeltjes en andere 'keukenhulpjes' worden al bijna 75 jaar lang verkocht op zogeheten Tupperware Parties, georganiseerd door consulenten van het merk. Speciaal voor de feestdagen gooit de opbergspecialist het over een andere boeg. Voor het eerst opent het bedrijf een fysieke winkel, in de vorm van een pop-upstore, genaamd TuppSoho. Tupperware-liefhebbers kunnen er van 15 november tot 22 december terecht.
In de tijdelijke winkel staat een speciaal geselecteerd aanbod van iconische Tupperware-producten centraal. De muren hebben allerlei bonte kleuren, maar toch heeft de pop-upstore een minimalistisch uiterlijk. De plek leent zich daardoor voor het maken van Instagram-waardige foto's.
Tupperware; wie kent het niet? De bekende bakjes, trommeltjes en andere 'keukenhulpjes' worden al bijna 75 jaar lang verkocht op zogeheten Tupperware Parties, georganiseerd door consulenten van het merk. Speciaal voor de feestdagen gooit de opbergspecialist het over een andere boeg. Voor het eerst opent het bedrijf een fysieke winkel, in de vorm van een pop-upstore, genaamd TuppSoho. Tupperware-liefhebbers kunnen er van 15 november tot 22 december terecht.
In de tijdelijke winkel staat een speciaal geselecteerd aanbod van iconische Tupperware-producten centraal. De muren hebben allerlei bonte kleuren, maar toch heeft de pop-upstore een minimalistisch uiterlijk. De plek leent zich daardoor voor het maken van Instagram-waardige foto's.
Er is ook ruimte gereserveerd voor de lange geschiedenis van Tupperware, dat in 1946 werd opgericht door Earl Tupper in de Verenigde Staten. Sommige ontwerpen kregen zelfs een plek in het museum. In de pop-upstore worden ook productdemonstraties gegeven.
De opening van de pop-upstore valt samen met de lancering van de nieuwe website, die ervoor moet zorgen dat klanten nog gemakkelijker een Tupperware-consulent in de buurt kunnen vinden.