Arnon Kadouch (33, managing director Europa Xupes) over materialisme, luxe en tijdgebrek.


Je bent managing director Europa van Xupes, een platform voor preowned luxury, en werkte hiervoor in de advocatuur. Vanwaar die carrièreswitch?
“Ik heb een kleine vijf jaar bij een groot advocatenkantoor op de Zuidas gewerkt. Ik vond de intellectuele uitdaging en het samenwerken met slimme mensen die me continu uitdaagden erg leuk. Na een tijdje vroeg ik me toch af: wil ik dit over drie tot vijf jaar nog steeds doen? Commercie sprak me ook erg aan en ik stapte over naar Autobinck Groep. Tijdens een vakantie ontmoette ik de Xupes-oprichter en we hadden een goede klik. We besloten dat ik Xupes zou uitrollen in Europa. Daar zijn we nu drie jaar mee bezig en sinds begin dit jaar zijn we fysiek actief in Nederland.”


Dat klinkt als een drukke tijd.
“Het was hectisch. Ik heb een poos een aantal dagen per week vanuit het Verenigd Koninkrijk gewerkt en met twee kleine kinderen ben je dan gewoon echt heel druk.”


Wat vond het thuisfront...