Met deze winkel in Den Bosch wil Sissy-Boy een comeback maken

Met deze winkel in Den Bosch wil Sissy-Boy een comeback maken

De eerste winkel van Sissy-Boy sinds de doorstart in april dit jaar opende vorige week zijn deuren in Den Bosch. Bij de vernieuwde formule van het kleding- en lifestylemerk hoort een nieuwe uitstraling en speelt horeca een grotere rol. 

In de winkel aan de Verwerstraat wordt volgens het nieuwe concept van alles verkocht: van kleding tot meubels, woondecoratie en zelfs Sissy-Boy's eigen wijn. Daarnaast vind je er het horecaconcept Sissy-Boy Daily, met een aparte zitruimte waar bezoekers koffie kunnen drinken en ruimte is om te werken.  

Het Bossche filiaal is verhuisd naar een voormalig bankgebouw. In de kelder is de oude geldkluis nog altijd te zien, laat Sissy-Boy weten. Eerder bood het pand ruimte aan warenhuis Robbies, waar al producten van Sissy-Boy werden verkocht.

Afgelopen voorjaar werd...

De eerste winkel van Sissy-Boy sinds de doorstart in april dit jaar opende vorige week zijn deuren in Den Bosch. Bij de vernieuwde formule van het kleding- en lifestylemerk hoort een nieuwe uitstraling en speelt horeca een grotere rol. 

In de winkel aan de Verwerstraat wordt volgens het nieuwe concept van alles verkocht: van kleding tot meubels, woondecoratie en zelfs Sissy-Boy's eigen wijn. Daarnaast vind je er het horecaconcept Sissy-Boy Daily, met een aparte zitruimte waar bezoekers koffie kunnen drinken en ruimte is om te werken.  

Het Bossche filiaal is verhuisd naar een voormalig bankgebouw. In de kelder is de oude geldkluis nog altijd te zien, laat Sissy-Boy weten. Eerder bood het pand ruimte aan warenhuis Robbies, waar al producten van Sissy-Boy werden verkocht.

Afgelopen voorjaar werd Sissy-Boy overgenomen door de Termeer Groep uit Tilburg, eigenaar van Sacha en Manfield. Door deze schoenenmerken aan te vullen met ‘een krachtig mode- en lifestylemerk’ als Sissy-Boy, versterkt het bedrijf naar eigen zeggen zijn positie in het Nederlandse retaillandschap.

Sissy-Boy heeft op dit moment ruim veertig winkels in Nederland en hoopt zoveel mogelijk panden open te kunnen houden. Daarnaast werkte het bedrijf de afgelopen jaren hard aan het e-commerceplatform, waar de retailer niet alleen kleding verkoopt, maar ook een manier van leven: van eierdopjes tot aan meubels. Volgend jaar staat de lancering van een nieuwe webshop op de planning. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!