Zo ga je om met negatieve klantreviews

Zo ga je om met negatieve klantreviews

Consumenten lijken steeds meer waarde te hechten aan reviews van andere klanten. 86 procent leest tot wel tien klantbeoordelingen voordat hij of zij een lokaal bedrijf vertrouwt, blijkt uit onderzoek van Housecall Pro. Een negatieve score is dan ook een smet op je goede naam die je het liefst zo snel mogelijk wilt veranderen in een positieve beoordeling. Wat kun je het beste doen en hoe moet je vooral niét reageren? Dat zie je in onderstaande infographic.

 

Consumenten lijken steeds meer waarde te hechten aan reviews van andere klanten. 86 procent leest tot wel tien klantbeoordelingen voordat hij of zij een lokaal bedrijf vertrouwt, blijkt uit onderzoek van Housecall Pro. Een negatieve score is dan ook een smet op je goede naam die je het liefst zo snel mogelijk wilt veranderen in een positieve beoordeling. Wat kun je het beste doen en hoe moet je vooral niét reageren? Dat zie je in onderstaande infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!