RetailTrends sluit zijn reeks storedesign-artikelen van dit jaar af met de winkel van The Shouter. Het merk noemt zijn nieuwe aanwinst in Shanghai 'millennial-vriendelijk’, omdat de meubels en woonaccesoires die er verkocht worden voor het grootste gedeelte limited edition zijn.
Door in het filiaal items te verkopen waarvan maar een beperkte hoeveelheid beschikbaar is, wordt volgens The Shouter ingespeeld op de voorliefde van de ‘luxury minded’ generatie voor exclusiviteit.
De ruimte van 250 vierkante meter wordt omringd door grijze, massieve muren. De afgebrokkelde gaten hierin vormen verschillende in- en uitgangen en geven de winkel een rotsachtige...
RetailTrends sluit zijn reeks storedesign-artikelen van dit jaar af met de winkel van The Shouter. Het merk noemt zijn nieuwe aanwinst in Shanghai 'millennial-vriendelijk’, omdat de meubels en woonaccesoires die er verkocht worden voor het grootste gedeelte limited edition zijn.
Door in het filiaal items te verkopen waarvan maar een beperkte hoeveelheid beschikbaar is, wordt volgens The Shouter ingespeeld op de voorliefde van de ‘luxury minded’ generatie voor exclusiviteit.
De ruimte van 250 vierkante meter wordt omringd door grijze, massieve muren. De afgebrokkelde gaten hierin vormen verschillende in- en uitgangen en geven de winkel een rotsachtige uitstraling. Bij het interieurontwerp is ingezet op een spel tussen het gebruik van robuuste materialen in combinatie met het strakke design van de meubels en andere items die verkocht worden.
De collectie in de winkel is een combinatie van eigenzinnige en speelse producten. The Shouter zegt hiermee de grens op te zoeken tussen kunst en functionaliteit. Met gekleurde LED-verlichting worden een aantal ‘belangrijke’ items gehighlight.