Donderdag meer duidelijkheid over Didi

Donderdag meer duidelijkheid over Didi

De curatoren van de failliete kledingwinkelketen Didi krijgen deze donderdag meer duidelijkheid over de mogelijkheden voor een doorstart, meldt persbureau ANP. Dan verstrijkt een deadline voor gegadigden om in grote lijnen hun plannen te presenteren.

Zeker acht partijen hebben documenten met informatie over Didi ontvangen. Op basis daarvan kunnen ze een indicatief bod doen. De curator beslist dan of er levensvatbare voorstellen tussen zitten, schrijft het ANP. Voor RetailNews zijn de curatoren al dagenlang onbereikbaar.

Didi werd vorige week failliet verklaard. De keten met kleding voor vrouwen van middelbare leeftijd had het al enkele jaren lastig door felle concurrentie en internetverkoop. De tachtig winkels zijn nog open, de webshop niet.

RetailTrends vroeg vorige week drie experts naar hun mening over Didi.

Reacties

Ik ben een didi (gek) fan... Ik hoop dat ons fijne prachtige winkelketen en haar lieve vakkundige medewerksters gespaard blijven voor ontslag en onzekerheid... Groetjes liefs en sterkte van EEN DIDI FAN Miranda

Geplaatst door Miranda van Deenen op 16 januari 2020 om 20:16

Al heel veel jaren klant van didi. Ik slaag altijd. Ben er heel enthousiast over. Laat didi alsjeblieft bestaan. Dit ook namens mijn dochter.

Geplaatst door Hanneke Kinkel op 17 januari 2020 om 11:51

Echt super jammer als didi weggaat,dit is zo mijn winkel en stijl

Geplaatst door Coby De groot op 17 januari 2020 om 13:44

Ik hoop echt dat Didi blijft het bestaan! Zulke leuke kleding, in heb al zoveel kleding daar vandaan! Didi, ga alsjeblieft door!

Geplaatst door Hendriekje Nijssen op 17 januari 2020 om 17:51

Vrouwen van middelbare leeftijd veranderen.. en didi anticipeert. Altijd wel een mooi jurkje of blouse die er voor zorgt dat de vrouwelijkheid blijft en je je comfortabel voelt.. laten we duimen op een doorstart!!

Geplaatst door Celes Debie op 18 januari 2020 om 00:10

Al jaren koop ik bij didi .je word er altijd vriendelijk geholpen en dan ook echt geholpen als iets niet staat zeggen ze dat ook eerlijk en proberen je dan te helpen om iets anders te vinden.zou het heeeeeeeel erg vinden als didi voor goed zijn deuren moet sluiten voor al ook voor het lieve kundige personeel hoop dat er een oplossing komt sterkte dames

Geplaatst door Marjon De Kluijver op 18 januari 2020 om 00:45

Het was wel even schrikken dat Didi failliet is.
Vanmorgen in Utrecht geshopt bij Didi op HoogCatarijnen in Utrecht. Zo goed geholpen Melek. Echt een top verkoopster met zoveel liefde voor het merk Didi. Ik hoop op een doorstart en dat zij haar baan behoud.

Geplaatst door Els De Jong op 18 januari 2020 om 14:02

Aan jou kan het niet gelegen hebben dat didi failiet gaat ....zei mijn partner, zoveel kleding van didi heb ik vanaf het eerste uur ben ik al klant .....ik zou het jammer vinden als het doek definitief gaat vallen .

Geplaatst door Lia Vrouwe op 18 januari 2020 om 17:41

Hier evenzo. Hele kast vol met didikleding al jaaaaaren! Zoveel tevreden klanten. Speciale winkel met prachtige kleding en altijd wel iets te vinden wat bij je past! Duim omhoog! En duimen dat de winkel blijft bestaan!

Geplaatst door Annette Smid op 18 januari 2020 om 19:32

Verdorie. Eindelijk een winkel waar ze niet alleen maar maatje graatmager verkopen....gaan ze failliet.

Geplaatst door J. Schuurman op 18 januari 2020 om 20:11

Zo jammer.... Didi is zo'n fijne winkel. Hopelijk komt er een doorstart.

Geplaatst door Alice WLbeek op 18 januari 2020 om 20:13

Hoop dat ze op een of andere manier toch door kunnen gaan. Een winkel met een eigen stijl, zo zalig... Ben echt een Didi fan.

Geplaatst door Ellen Hamilton op 19 januari 2020 om 10:55

Zo jammer, ik koop er graag.

Geplaatst door M.E Meijboom op 19 januari 2020 om 22:26

groot Didi fan maar moet toe geven het werd te duur en de collectie was niet meer helemaal mijn smaak.maar kon toch nog wel slagen al was het niet meer zoveel

Geplaatst door marja wijnveen op 20 januari 2020 om 00:23

Ik moet gedwongen nudist worden, heb niks anders dan DiDi in de kast! Net als vele denk il dat ik samen met mijn vriendin Marïëtte de grootste DiDi fan ben 😫

Geplaatst door Yvonne Jongeleen op 20 januari 2020 om 17:13

Als Miss Etam een doorstart kan krijgen kan DIDI het zeker!!!!! Dit merk is te eigen. En een Sisterhood voor velen. Het is mijn hele identiteit en van meerdere generaties. Heb veel vrouwen in Shock gezien! Fastfashion kan niet meer, mag niet meer, er komt een ommekeer. Het duurt nog even maar ik weet het zeker!!! Misschien iets minder winkels maar het komt goed. DiDi is warm, echt, vrolijk, liefdevol, stijlvol, gek, gezellig, fijn. Top service! Dat kan en mag niet ten onder gaan. En anders gaan we staken in Den Haag!!!

Geplaatst door B Kaan op 20 januari 2020 om 19:45

Zo spijtig, ik kreeg als naam Didi, omdat ik bijna alleen bij Didi koop vanuit België op de webshop. Het was al slikken toen alle winkels in België sloten, en toen ik in Nederland kon bestellen en in België laten leveren was ik superblij ... aub vindt een oplossing

Geplaatst door Christina De Bisschop op 22 januari 2020 om 07:55

Fijne winkel met een eigen stijl die je niet makkelijk in andere winkels terug vind. Ik zou de winkel echt missen. Succes Didi! Hopelijk is een doorstart mogelijk voor jullie.

Geplaatst door Jmm van Mameren op 22 januari 2020 om 11:18

Jammer, een prachtige kleding lijn. Net even anders dan de andere ketens. Waar moeten wij nu naar toe? Ik hoop echt dat er een doorstart komt. Succes🍀

Geplaatst door Linda Ten Buuren op 24 januari 2020 om 08:30

Didi moet blijven !!!!!
Koop er al jaren mijn kleding ,gaan zelfs met de camper op Didi tour ....reizen alle plaatsen af waar een Didi zit ....

Geplaatst door Jolanda Bijker op 24 januari 2020 om 16:26

Ook ik ben een groot Didi fan. De kast rolt bijna om. Zo’n prachtige collectie en originele outfit. Hoop echt op een doorstart. Zeker ook voor het kundige en zeer vriendelijke personeel! Sterkte met alles!

Geplaatst door Heleen Roest op 26 januari 2020 om 14:52

Ja, bah....dat is echt afkicken. Wat doen we nu met die voorjaarskriebels van iets nieuws willen ? Dat wordt moeilijk want we zijn verwend.

Geplaatst door Hennie Have op 6 maart 2020 om 23:27