De Beverwijkse Bazaar is in gesprek met vier grote retailers die op de markt een winkel willen openen. Welke vier dat zijn, houdt het bedrijf nog even onder de pet. Wel is duidelijk dat het gaat om een bekende burgerketen en een discountsupermarkt, dat vertelt algemeen directeur George Zapantoulis aan RetailTrends.
De Bazaar kondigde drie jaar geleden al aan dat het grote retailers wil toevoegen aan zijn winkelbestand, maar dat bleek makkelijker gezegd dan gedaan. Inmiddels hebben alleen Etos, Dunkin' en Leen Bakker de stap gezet. "Onbekend maakt onbemind. Het is lastig om een beeld te vormen van wat de Bazaar doet", vertelt Zapantoulis.
De markt heeft na veertig jaar nog steeds last van het oude 'zwarte markt'-imago. "Als je ooit een winkeldiefstal hebt gepleegd en je hebt een dossier bij de politie, dan kom je daar ook nooit meer vanaf. Het enige dat je kunt zeggen is dat je nooit meer een winkeldiefstal zult plegen", vergelijkt Zapantoulis. Toch probeert de Bazaar dat oude imago van zich af te schudden door beleving aan de markt toe te voegen en activiteiten te organiseren. Lees in RetailTrends het complete artikel over de Beverwijkse Bazaar.
Reacties 0