Maken influencers (ook) dit jaar een belangrijk onderdeel van je marketingstrategie uit? Dan is het handig om te weten hoe je deze samenwerkingen optimaal kunt benutten. Hoeveel volgers moet een influencer hebben om maximale betrokkenheid bij een merk te genereren, zonder authenticiteit te verliezen? Wat zijn nano- en micro-influencers? En kun je de populaire social media-kenners het beste inzetten voor een gifje, een video of een korte tekst? Die vragen stelde DCI tijdens een onderzoek naar de grootste influencer-marketingtrends van 2020. De antwoorden vind je in deze infographic.
Maken influencers (ook) dit jaar een belangrijk onderdeel van je marketingstrategie uit? Dan is het handig om te weten hoe je deze samenwerkingen optimaal kunt benutten. Hoeveel volgers moet een influencer hebben om maximale betrokkenheid bij een merk te genereren, zonder authenticiteit te verliezen? Wat zijn nano- en micro-influencers? En kun je de populaire social media-kenners het beste inzetten voor een gifje, een video of een korte tekst? Die vragen stelde DCI tijdens een onderzoek naar de grootste influencer-marketingtrends van 2020. De antwoorden vind je in deze infographic.