De strijd tussen de VS en China over intellectueel eigendom

De strijd tussen de VS en China over intellectueel eigendom

Stel je eens voor: Apple zonder appel, Nike zonder swoosh of McDonald's zonder gouden bogen. Handelsmerken en patenten kunnen merken maken of breken. Er is zo veel geld mee gemoeid dat intellectuele eigendomsrechten zorgvuldig worden beheerd. Maar in China houdt het met de bescherming ervan niet echt over, om het maar voorzichtig uit te drukken. Al heeft de Chinese overheid beterschap beloofd. CNBC over de strijd tussen de Verenigde Staten en China.

 

Stel je eens voor: Apple zonder appel, Nike zonder swoosh of McDonald's zonder gouden bogen. Handelsmerken en patenten kunnen merken maken of breken. Er is zo veel geld mee gemoeid dat intellectuele eigendomsrechten zorgvuldig worden beheerd. Maar in China houdt het met de bescherming ervan niet echt over, om het maar voorzichtig uit te drukken. Al heeft de Chinese overheid beterschap beloofd. CNBC over de strijd tussen de Verenigde Staten en China.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!