Bakker.com gaat dankzij nieuwe leverancier sneller bezorgen

Bakker.com gaat dankzij nieuwe leverancier sneller bezorgen

Bakker.com kan voortaan een groot deel van het assortiment al de volgende dag bezorgen. De onlineplantenverkoper is een samenwerking aangegaan met pakketdienst DPD.

Tot nu toe moesten klanten meestal twee à drie dagen op hun bestelde producten wachten. Door het contract met DPD wordt next day delivery mogelijk binnen zevenhonderd kilometer van het distributiecentrum in Oirschot. Het gaat onder meer om planten, bloembollen, rozen, heggen, bomen en 'groen gerelateerde hardwaren'.

Het voormalige postorderbedrijf zegt dat ook de communicatie met de consument beter wordt en dat er meer bezorgopties komen. De klant kan voortaan kiezen waar en wanneer de bestelling wordt bezorgd en zien wanneer het pakketje precies komt.

Bakker.com is behalve in Nederland in nog tien Europese landen actief. Daarom is volgens een woordvoerder voor een 'pan-Europese speler op distributiegebied'  gekozen. Ook in de andere landen verwacht Bakker.com de levertijden te verkorten. Er zal minder en uiteindelijk helemaal niet meer met andere leveranciers worden gewerkt. In Nederland stopt Bakker.com met PostNL.

Reacties 1


Willem Moerhuis 19 feb, 13:11

Heb zeer goede ervaringen met DPD, zeker hun informatie naar het te bezorgen adres klopt tot op de minuut.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!