Amsterdenim over een sterke merkidentiteit: 'Het moet niet te perfect zijn'

Amsterdenim over een sterke merkidentiteit: 'Het moet niet te perfect zijn'

"Ik denk dat wij zo succesvol zijn omdat wij als merk een heel eigen identiteit hebben, uitstralen wie we zijn en heel veel plezier hebben in wat we doen", stelt Ewout Rameijer, directeur van Amsterdenim. In deze video vertelt Rameijer meer over zijn merkidentiteit en strategie.

Dit is een premium artikel

Maak kennis met RetailTrends!
Download hier kosteloos een uniek overzicht van RetailTrends, boordevol achtergrondverhalen, interviews en analyses.

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!