"Ik denk dat wij zo succesvol zijn omdat wij als merk een heel eigen identiteit hebben, uitstralen wie we zijn en heel veel plezier hebben in wat we doen", stelt Ewout Rameijer, directeur van Amsterdenim. Ook de samenwerking met zanger en influencer Douwe Bob en satirische website De Speld zijn onlosmakelijk verbonden met het succes van het Amsterdamse jeansmerk. Het bedrijf heeft een doordachte marketingstrategie, maar 'het moet wel spontaan blijven'. "Veel merken maken een té perfect plaatje." In deze video van Dexport vertelt de ondernemer meer over zijn merkidentiteit en strategie.
"Ik denk dat wij zo succesvol zijn omdat wij als merk een heel eigen identiteit hebben, uitstralen wie we zijn en heel veel plezier hebben in wat we doen", stelt Ewout Rameijer, directeur van Amsterdenim. Ook de samenwerking met zanger en influencer Douwe Bob en satirische website De Speld zijn onlosmakelijk verbonden met het succes van het Amsterdamse jeansmerk. Het bedrijf heeft een doordachte marketingstrategie, maar 'het moet wel spontaan blijven'. "Veel merken maken een té perfect plaatje." In deze video van Dexport vertelt de ondernemer meer over zijn merkidentiteit en strategie.