H&M komt met nieuw winkelconcept in Amsterdam

H&M komt met nieuw winkelconcept in Amsterdam

H&M opent 21 maart de vernieuwde winkel op de Dam in Amsterdam. De Zweedse modeketen spreekt van een experience store.

Zo kan er in de paskamer worden afgerekend en komen er 'selfie spots' en 'Instagrammable hoekjes'. Ook kunnen klanten er terecht voor persoonlijk beautyadvies en zijn er ruimtes waar ze even kunnen bijkomen van het winkelen, zoals een lounge area en een gamecorner. Er worden ook activiteiten gehouden, zoals een optreden van een singer-songwriter en een beautyclinic van een make-upartiest. Voor het afhalen en terugbrengen van spullen die online zijn gekocht, is er een aparte servicebalie.

"In onze winkel op deze iconische plek in Amsterdam is alles erop gericht om geïnspireerd te worden, en om mooie momenten te kunnen beleven en vastleggen", zegt countrymanager Susan Krau. "Het prachtige pand leent zich er bij uitstek voor om te verrassen en dat doen we dan ook zeker: op iedere verdieping is wel iets unieks, interactiefs of fotogenieks te vinden."

 

 

Reacties 1


J P 11 mrt, 15:47

Lijkt V&D wel met concepten! Zijn allemaal uitvinders die conceptontwikkelaars vanaf een bureau wordt het bedacht! In de praktijk klopt er geen reet van! V&D is hieraan kapot gegaan!

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!