Jacht op de vrouwelijke lezer

Het afgelopen jaar is het aantal vrouwenbladen in de kioskschappen wéér groter geworden. Liefst negen nieuwe titels richten zich specifiek op de vrouw, naast het al bestaande aanbod. Bekende nieuwe namen zijn Jan, La Vie en Rose en Glamour. De verwachting is echter dat door al deze nieuwe tijdschriften slachtoffers gaan vallen bij de vrouwenbladen. Glamour-hoofdredacteur Karin Swerink: “Binnen een jaar zal duidelijk zijn wie de overlevers zijn.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!