Zo speel je in op het veranderende consumentengedrag

Zo speel je in op het veranderende consumentengedrag

Retailbedrijven komen voor grote uitdagingen te staan nu het coronavirus de wereld in zijn greep houdt. Het consumentengedrag is in korte tijd drastisch veranderd. Een groot deel van de consumenten vermijdt fysieke winkels en zoekt zijn heil online. Maar ook de inhoud van het digitale winkelmandje ziet er anders uit door de pandemie en de klant heeft nieuwe verwachtingen van (r)etailers. Wie de uitdagingen op korte en lange termijn het hoofd wil bieden, moet snel reageren. Adlucent zette een aantal inzichten en tips voor retailers omtrent de coronacrisis op een rij in deze infographic.

 

Retailbedrijven komen voor grote uitdagingen te staan nu het coronavirus de wereld in zijn greep houdt. Het consumentengedrag is in korte tijd drastisch veranderd. Een groot deel van de consumenten vermijdt fysieke winkels en zoekt zijn heil online. Maar ook de inhoud van het digitale winkelmandje ziet er anders uit door de pandemie en de klant heeft nieuwe verwachtingen van (r)etailers. Wie de uitdagingen op korte en lange termijn het hoofd wil bieden, moet snel reageren. Adlucent zette een aantal inzichten en tips voor retailers omtrent de coronacrisis op een rij in deze infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!