Hong Kong is een cosmeticawinkel rijker. En wel van het biologische merk Beautysaur. De winkel zit midden in het winkelcentrum Tsim Sha Tsui en is 42 vierkante meter groot.
Het is de eerste keer dat het cosmeticamerk voet zet in de fysieke retail. Eerder kon je de producten van Beautysaur alleen online kopen. Maar het bedrijf wilde graag een bredere doelgroep aanspreken door ook fysiek aanwezig te zijn.
Naast dat er natuurlijk beautyproducten verkocht worden in de nieuwe winkel, leent de ruimte zich ook voor workshops en het organiseren van evenementen.
Hong Kong is een cosmeticawinkel rijker. En wel van het biologische merk Beautysaur. De winkel zit midden in het winkelcentrum Tsim Sha Tsui en is 42 vierkante meter groot.
Het is de eerste keer dat het cosmeticamerk voet zet in de fysieke retail. Eerder kon je de producten van Beautysaur alleen online kopen. Maar het bedrijf wilde graag een bredere doelgroep aanspreken door ook fysiek aanwezig te zijn.
Naast dat er natuurlijk beautyproducten verkocht worden in de nieuwe winkel, leent de ruimte zich ook voor workshops en het organiseren van evenementen.
In het logo van Beautysaur zit een dinosauriër, wat een link legt naar de primitieve, biologische basis van de producten. Dat basale is ook terug te vinden in het interieur van de winkel, waar veel natuurtinten zijn gebruikt.
Achter in de winkel is een bar waar make-upproducten uitgeprobeerd kunnen worden. Ook is er een eiland waar het personeel demonstraties kan houden. Om tussen al het winkelen door een beetje tot rust te komen, is er ook een apart lounge-gedeelte met een bank waar je een kop thee kunt drinken.