Het is misschien niet het eerste waar je aan denkt bij het ontwerpen van je webshop, maar de kleuren die je gebruikt zijn van groot belang. Kleuren roepen verschillende emoties op, die een klant misschien wel over de streep kunnen trekken. Kleurrijke advertenties worden bijvoorbeeld 42 procent meer gelezen en tachtig procent van de consumenten vindt dat kleur bijdraagt aan de herkenbaarheid van een merk. Primair, pastel of aardekleuren: in welke tint kun je jouw webshop het beste onderdompelen? Dat zie je in deze infographic van WebFX.
Het is misschien niet het eerste waar je aan denkt bij het ontwerpen van je webshop, maar de kleuren die je gebruikt zijn van groot belang. Kleuren roepen verschillende emoties op, die een klant misschien wel over de streep kunnen trekken. Kleurrijke advertenties worden bijvoorbeeld 42 procent meer gelezen en tachtig procent van de consumenten vindt dat kleur bijdraagt aan de herkenbaarheid van een merk. Primair, pastel of aardekleuren: in welke tint kun je jouw webshop het beste onderdompelen? Dat zie je in deze infographic van WebFX.