Hier domineert de sneaker

Hier domineert de sneaker

Het Australische sneaker- en kledingmerk Volley heeft een nieuwe winkel geopend in het Chinese Shanghai. De kleuren groen en geel domineren in de store en de nadruk wordt voornamelijk gelegd op de schoenen door de grote sneakermuur.

Aan de muur hangen zogenoemde 'schoenendozen' in allerlei maten, waar de sneakers in uitgestald staan. De hoekpanelen midden in de winkel bieden eveneens ruimte voor de sneakers, maar ook kleding van het merk is daar te vinden.

Dat het met name om de schoenen draait, is ook terug te zien in het...

Het Australische sneaker- en kledingmerk Volley heeft een nieuwe winkel geopend in het Chinese Shanghai. De kleuren groen en geel domineren in de store en de nadruk wordt voornamelijk gelegd op de schoenen door de grote sneakermuur.

Aan de muur hangen zogenoemde 'schoenendozen' in allerlei maten, waar de sneakers in uitgestald staan. De hoekpanelen midden in de winkel bieden eveneens ruimte voor de sneakers, maar ook kleding van het merk is daar te vinden.

Dat het met name om de schoenen draait, is ook terug te zien in het plafond, waar het net lijkt alsof de verlichting met schoenveters is vastgemaakt. 

Het merk Volley is ooit opgezet door tennisser Adrian Quist in 1939. Hij won destijds de Davis Cup op geleende bootschoenen. Het inspireerde de sportman om zijn eigen schoenenlijn op te zetten. Volley is in de tussentijd uitgegroeid tot een merk dat zowel op de tennisbaan als in je vrije tijd gedragen kan worden.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 37.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!