ACM treedt op tegen 'onjuiste informatie' elektronica-webwinkel

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft webwinkel Grandado.com op de vingers getikt wegens onjuiste informatie op zijn website. Consumenten klaagden dat bestellingen veel te laat geleverd werden.

De werkelijke levertijd bleek inderdaad veel langer dan door de elektronica-, gadget- en gereedschapsverkoper werd beloofd. Dit had deels te maken met de herkomst van de producten, die rechtstreeks uit China worden verkocht. De ACM eiste dat de webwinkel zijn klanten volledig en juist zou informeren over de levertijd. Grandado heeft de informatie inmiddels aangepast en meldt nu dat leveringen maximaal 25-30 werkdagen duren. 

Omdat de levertijden in verband met de coronacrisis nog verder zijn opgelopen, informeert het bedrijf zijn klanten ook daarover. Daarnaast heeft de webwinkel zijn klantenservice en informatie over zijn retourbeleid verbeterd, meldt de ACM.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!