Veel interesse voor doorstart Lief! Lifestyle

Veel interesse voor doorstart Lief! Lifestyle

Er is veel interesse voor een doorstart van kindermodemerk Lief! Lifestyle. Bij de curator hebben zich twintig partijen gemeld. "Die zullen niet allemaal even serieus zijn, maar er zitten zeker interessante partijen bij. Het zijn niet de gebruikelijke opkopers", zegt curator Hans Schuurbiers tegen RetailNews. 

Lief! Lifestyle werd 14 april failliet verklaard. Twee weken eerder viel het doek voor het Duitse moederbedrijf Kanz Financial Holding, dat Lief! in 2015 na het faillissement had overgenomen. Volgens Schuurbiers is het wachten tot het merkrecht door de Duitse partij wordt overgedragen, maar het contact met de Duitse curator verloopt wat moeizaam. "Er is contact, maar ik wil nu wel een keer een inhoudelijke reactie. Ik wil voorkomen dat geïnteresseerde partijen afhaken."

Lief! is in 2005 opgericht door John van den Herik en Yvonne Woudstra. Zij namen in 2018 afscheid van hun kindje en gaven het stokje over aan Barend Klein. Behalve kleurrijke baby- en kinderkleding verkoopt Lief! ook dierenaccessoires.

Reacties 1


Rudy Bos 7 mei, 15:14

Je kunt je afvragen of een doorstart nog zinvol is.
De lief! Style is niet uniek meer en reeds door derden (HEMA) opgepakt...

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!