Hoe Covid-19 het Britse shopgedrag verandert

Hoe Covid-19 het Britse shopgedrag verandert

Dat het coronavirus voor blijvende veranderingen in de detailhandel zorgt, kan niet als een verrassing komen. Maar wat er dan precies verandert, is nog de vraag. Het platform Kameleoon deed een enquête onder Britse consumenten, en het meest opvallend is dat 73 procent stelt dat de huidige onlinebeleving het toekomstige uitgavepatroon verandert. Hetzelfde percentage verwacht bovendien dat merken hun klantreis gaan personaliseren. Bekijk alle uitkomsten in onderstaande infographic.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!