Tumble 'N Dry na faillissement: bestellingen komen wel, maar later

Tumble 'N Dry na faillissement: bestellingen komen wel, maar later

Klanten die iets hebben besteld bij kinderkledingmerk Tumble 'N Dry moeten nog even geduld hebben. Het voortzetten van de webshop na het faillissement heeft iets meer voeten in de aarde dan het bedrijf verwacht had, meldt een woordvoerder aan RetailNews.

Op de Facebookpagina van het merk klagen klanten dat ze soms al wekenlang wachten op hun bestelling. Bovendien zou het bedrijf telefonisch slecht of niet bereikbaar zijn en niet reageren op mailtjes. De woordvoerder zegt dat er vertraging is ontstaan doordat een nieuw account bij PostNL moest worden aangemaakt. Dat is nog niet verbonden met het distributiecentrum van Tumble 'N Dry. "Zodra dit in de lucht is, zullen alle bestellingen opnieuw verzonden worden. Hopelijk lukt dat nog deze week en anders volgende week."

Volgens de woordvoerder wordt de telefoon momenteel gewoon opgenomen. Dan wordt volgens hem klanten verteld dat bestellingen verzonden zullen worden, maar dat niet kan worden gezegd wanneer dat precies zal zijn.

Tumble 'N Dry meldde 29 april dat het online verder gaat. De zeven eigen winkels blijven dicht, de outletstores in Roosendaal en Batavia Stad gaan wel door. Het bedrijf zei dat door de coronacrisis een groot deel van de inkomsten was weggevallen, waardoor keuzes gemaakt moeten worden om in de toekomst succesvol te blijven. In de verklaring werd niets gezegd over het faillissement dat een dag eerder was uitgesproken.

Het gaat al enkele jaren niet goed met Tumble 'N Dry. In 2018 werd een verlies geleden van 635 duizend euro, het jaar ervoor stond het bedrijf bijna 2,5 miljoen in het rood. Het jaarverslag over 2019 is nog niet gepresenteerd. Sinds november 2018 is Tumble 'N Dry eigendom van Wijkermeer Investmens, dat het bedrijf overnam van Brand Retail Group (waar ook Sissy-Boy en Men At Work onder vielen).

 

 

 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!