Wat de consument zoekt in corona-tijd

Wat de consument zoekt in corona-tijd

Dat toestenborden, webcams, puzzels en mondkapjes bij de consument in trek zijn tijdens de coronacrisis mag geen nieuws heten. Maar dat zijn niet de enige producten die online veelvuldig gezocht worden. Zo zijn in 'het nieuwe normaal' ook vrijetijdskleding en koffiepads niet aan te slepen, blijkt uit een analyse van Inmar Intelligence. Het bureau zette de e-commercetrends van de afgelopen twee maanden op een rij in deze infographic. 

 

Dat toestenborden, webcams, puzzels en mondkapjes bij de consument in trek zijn tijdens de coronacrisis mag geen nieuws heten. Maar dat zijn niet de enige producten die online veelvuldig gezocht worden. Zo zijn in 'het nieuwe normaal' ook vrijetijdskleding en koffiepads niet aan te slepen, blijkt uit een analyse van Inmar Intelligence. Het bureau zette de e-commercetrends van de afgelopen twee maanden op een rij in deze infographic. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!